SPO Wtp-proof: Q and A
Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen per onderwerp.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via:
support-wtpproof@nyenrode.nl of bel tijdens kantooruren (ma-vr 9:00 – 17:00 uur) naar:
070-427 66 55. We helpen je graag.
Inschrijven
Hoe kan ik me aanmelden voor SPO Wtp-proof?
Inschrijven voor SPO Wtp-proof gebeurt doorgaans via de werkgever. Heb je interesse om deel te nemen aan SPO Wtp-proof, overleg dit dan met jouw direct leidinggevende.
Inloggen
Met welk e-mailadres moet ik inloggen?
We adviseren om in te loggen met jouw werk e-mail.
Ik volg al een opleiding via SPO Nyenrode. Met welk e-mailadres moet ik inloggen?
Je logt in met het e-mailadres waarmee je normaal ook inlogt op de Mijn SPO Nyenrode omgeving.
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer eerst of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt. Weet je je e-mailadres niet meer, maar weet je zeker dat je e-mailadres juist is? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Weet je je inloggegevens niet meer? Neem dan contact op met support-wtpproof@nyenrode.nl.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?
Wanneer je niet meer weet wat je wachtwoord is klik je op ‘Wachtwoord vergeten’ onder het inlogscherm op spo.nl/mijn. Je krijgt dan een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Gebruik een uniek wachtwoord, dat je nog nergens anders gebruikt.
Ik wil mijn wachtwoord of e-mailadres wijzigen. Kan dat?
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen klik je in het menu van ‘Mijn SPO Nyenrode’ op ‘Mijn gegevens’. Dan zie je je inloggevens met een sectie om je wachtwoord te wijzigen.
Bereikbaarheid
Ik heb een e-mail gestuurd naar het support e-mailadres. Wanneer kan ik antwoord verwachten?
Wanneer je een e-mail hebt gestuurd naar het support e-mailadres, kun je op een responstijd rekenen van maximaal 24 uur. Dit is gerekend over werkuren en werkdagen.
Langs welke kanalen zijn jullie bereikbaar?
We zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar.
Van maandag tot en met vrijdag 09.00 – 17.00 zijn wij bereikbaar op 070- 427 66 55 of per mail op support-wtpproof@nyenrode.nl
Leerlijnen en Leerpaden
Kan ik de informatie uit een leerpad downloaden?
Alleen de badges zijn te downloaden.
Moet ik elk leerpad afronden, of kan dat ook op een later moment?
Je kunt tussentijds stoppen en het leerpad op een later moment vervolgen en afronden. Het systeem onthoudt waar je was gebleven.
Krijg ik een diploma of certificaat na afronding van een leerpad?
Na het afronden van een leerpad ontvang je een badge. Deze badge kun je direct downloaden.
Kan ik het afronden van leerpaden nog ergens voor inzetten? (Bewijs van expertise/rechtsgeldigheid oid)
Ja, door het afronden van alle toegewezen leerpaden ben je Wtp-proof. We onderhouden SPO Wtp-proof en blijven nieuwe leerpaden uitserveren, zo kun je Wtp-proof blijven.
Hoe kan ik zien waar ik ben gebleven in een leerlijn?
Dat onthoudt het systeem voor je.
Waar zie ik mijn voortgang?
Rechtsboven zie je de voortgangsbalk met een percentage. Dat moet op 100% komen. Let op: per week komt er een leerpad bij, waardoor het percentage weer daalt tot je alle leerpaden van de leerlijn hebt afgerond.
Ik heb een vraag of opmerking over de inhoud van een leerlijn, waar kan ik terecht?
Mocht er onverhoopt een fout in de stof geslopen zijn, laat het ons dan gerust weten. Dan kunnen we het zo nodig snel herstellen: support-wtpproof@nyenrode.nl
Hoe lang duurt het afronden van een leerpad?
De leerpaden duren gemiddeld ca. 15 minuten.
Techniek
Welke browser heb ik nodig?
Je kunt gebruik maken van de reguliere browsers zoals Google Chrome, Firefox, Safari en Edge. We adviseren je wel om de meest up-to-date versie te gebruiken.
Wat heb ik nodig om de aNewSpring app op mijn telefoon te kunnen gebruiken?
Je kunt de app gebruiken vanaf iOS 11.0 en vanaf Android 5.1. Je vindt de app via de naam aNewSpring – dat is de provider van het leerplatform.