header examens

Ik heb een klacht over het examen. Waar kan ik deze klacht indienen?

Als u een klacht heeft over het examen of over het verloop van het examen, kunt u uw klacht indienen door een mail te sturen naar de Examencommissie. M: examencommissie@spo.nl.

Klachten kunnen betrekking hebben op de vraagstelling, onjuiste inhoud of omstandigheden tijdens het examen die het verloop ervan hebben kunnen beïnvloeden. Uw klacht moet binnen zeven dagen na afloop van het examen zijn ingediend. Wordt de klacht later ingediend, dan zal de Examencommissie deze niet meer in behandeling nemen.

U krijgt uiterlijk binnen vier weken na ontvangst van uw klacht een reactie van de examencommissie.

Over de examens bij SPO

Examens en toetsing

Advies nodig?

E-mailadres:
info@spo.nl
Telefoon:
(070) 427 66 55

Wilt u persoonlijk advies om het juiste examen of toets te vinden? Laat uw telefoonnummer achter. Wij bellen u terug.

Contact