header

Trots op klanttevredenheid!
Unieke score Cedeo-onderzoek

Al 25 jaar werken we aan de geschiktheid en vakbekwaamheid van bestuurders en professionals in de pensioensector. Klanttevredenheid en resultaat staan voorop in alle trajecten. We zijn dan ook erg trots op de verlenging van het Cedeo-keurmerk met een 100% score voor open opleidingen en 94,1% voor maatwerkopleidingen.

Elke twee jaar voert Cedeo een klanttevredenheidsonderzoek uit voor zowel open opleidingen als maatwerkopleidingen. Centraal daarbij staat de vraag in hoeverre we erin slagen om de verwachtingen en de gedane beloftes waar te maken in de samenwerking en in de dienstverlening.

Afbeelding


Klanten geven in het onderzoek de volgende redenen om voor SPO te kiezen en te blijven kiezen: de goede ervaringen, de professionele aanpak, de kwaliteit van de docenten, het unieke opleidingsaanbod, de flexibele aanpak en de onafhankelijke positie van SPO.

Ruim twee jaar geleden startten we met een vernieuwde aanpak van onze leertrajecten. Alle trajecten worden op maat gemaakt. Op maat van de vraagstukken van pensioenorganisaties én van de behoefte van individuele cursisten. Een mix aan innovatieve leermiddelen en de vakkundige docenten garanderen dat de opleidingen optimaal aansluiten op de praktijk van onze cursisten en het leereffect maximaal is.

Deze aanpak maakt dat we continu kunnen meebewegen in een sterk veranderende omgeving. We zijn er trots op dat onze klanten tevreden zijn over onze aanpak en het resultaat van de leertrajecten terugzien in de praktijk.

"We staan samen voor de mooie resultaten, maar zeker ook voor de moeilijke dingen; daarin vind ik in SPO echt een partner die bereid is om mee te denken en ook te investeren."

Lees meer over: Visie op leren